Jennie, una dintre membrele trupei kpop de fete BLACKPINK, urmează să lanseze o nouă colecție, numită „Jentle Salon”, care este al treilea proiect propus de artistă în colaborare cu Gentle Monster. Lansarea a vut loc pe data de 1 mai. Anterior, Jennie a mai colaborat cu Gentle Monster pentru colecția „Jentle Home”, care a fost inspirată de amintirile din copilărie ale artistei. Aceasta a constat într-o lume fermecată, nostalgică, plină de ursuleți de pluș și case de păpuși, iar viitorul proiect pare să sosească într-un mod similar.
Împreună, cele două forțe creative – Jennie și Gentle Monster – ne prezintă o colecție care ne transpune pe ,,tărâmul ochelarilor”, datorită design-urilor sale atrăgătoare și pline de farmec. Acestea doresc să încurajeze o exprimare a stilului diversă, prezentată într-un mod unic.
Puteți experimenta amprenta captivantă pe care Jennie o are asupra colecției prin ferestrele pop-up speciale din treisprezece orașe globale, precum și o campanie foarte așteptată, care include rame personalizate.
Lista orașelor include Seul, New York, Costa Mesa, Tokyo, Osaka, Shanghai, Beijing, Hong Kong, Taipei, Bangkok, Singapore, Manila până la Kuala Lumpur, toate acestea fiind țări unde există magazine Gentle Monster.
Colaborarea constă într-o colecție de ochelari de soare, care include 8 modele de ochelari și 11 accesorii drăgălașe, care portretizează în mod sofisticat preferințele lui Jennie, precum capibarele (considerate a fi animalele preferate ale artistei), steluțele, fundițele sau inimioarele, ceea ce ne permite să asortăm ochelarii în diverse moduri.
Colecția „Jentle Salon” prezintă elemente inovatoare, cum ar fi ramele concepute pentru a li se atașa accesorii, dar și faptul că acestea alunecă ușor în păr, fiind asemănătoare unor agrafe.
Concepția lui Gentle Monster și a lui Jennie despre „Jentle Salon” este acompaniată de un videoclip de campanie regizat de Yuann. Acesta o prezintă pe Jennie depășindu-și limitele ca artistă și evidențiază, de asemenea, elementele creative de design ale noii colecții. Campania insuflă un sentiment de magie, invitând spectatorii în peisajul de vis al lui „Jentle Salon”!
Cum vi se pare această colaborare între Jennie și Gentle Monster? Ce pereche de ochelari v-a captat atenția?
Facebook Comments