BLACKPINK s-a reunit acum cu Starbucks pentru o experiență specială pentru fani. În exclusivitate pentru regiunea Asia Pacific, începând cu 25 iulie, Starbucks va oferi un Frappuccino cu tematică BLACKPINK și o colecție de produse în ediție limitată. Gama specială de băuturi și obiecte de decor este inspirată de grupul de superstaruri strălucitoare și îndrăznețe și servește la întruchiparea spiritului îndrăzneț și a stilului de neimitat al fiecărui membru.
Emmy Kan, vicepreședinte senior și președinte Starbucks Asia Pacific a menționat următoarele: „BLACKPINK este sinonim cu o autenticitate îndrăzneață și încrezătoare, făcându-le o forță de inspirație care transcende geografiile și culturile. Ghidată de pasiunea noastră comună de a oferi experiențe de neegalat, această colaborare va aduce o nouă energie și entuziasm clienților noștri, care sunt încurajați să-și îmbrățișeze individualitatea și să se exprime în moduri noi îndrăznețe în această vară”.
Băutura BLACKPINK Strawberry Choco Cream Frappuccino Blended Beverage exprimă tonuri contrastante de negru și roz printr-un amestec de sirop de căpșuni și sos de ciocolată neagră cu lapte de ovăz și bucle de ciocolată, acoperit cu frișcă roz deschis și ciocolată simbolică în formă de inimă. Colecția de produse în ediție limitată însoțitoare conține 11 stiluri de băuturi și șase accesorii, toate marcate de o paletă de culori roz și negru. Printre remarcabile se numără căni reutilizabile, căni, pahare, genți de tote, saltea de yoga, suporturi pentru pașapoarte și brelocuri.
Colecția de produse va fi disponibilă în anumite locații Starbucks din Hong Kong, Indonezia, Coreea, Malaezia, Filipine, Singapore, Taiwan, Thailanda și Vietnam, începând cu 25 iulie, până la epuizarea stocurilor.
Comments