CO-CEO-UL NETFLIX, Ted Sarandos, a evidențiat succesul conținutului coreean pe platforma de streaming, menționând că aproximativ 60% dintre toți utilizatorii Netflix au vizionat conținut coreean. Sarandos a vorbit la un forum la hotelul Four Seasons din Seul în timpul vizitei sale de trei zile în care s-a întâlnit cu parteneri de producție coreeni și oficiali guvernamentali, inclusiv cu prim-ministrul Han Duk-soo și a lăudat creatorii de conținut coreean.
„Peste 60 la sută dintre membrii noștri au vizionat acum măcar un titlu coreean – vizionarea conținutului coreean crescând de șase ori la nivel global în ultimii patru ani”, a spus Sarandos, potrivit The Hollywood Reporter.
„Luați doar un gen – romantism: 90 la sută din persoanele care vizionează K-romance vine acum din afara Coreei. Anul trecut, filmul nostru coreean „Carter” și două show-uri TV – „All of Us Are Dead” și „The Glory” – au ajuns în top 10 Netflix în peste 90 de țări. Desigur, nimic nu depășește „Squid Game” – cel mai urmărit serial din istorie, în toate clasamentele”, a explicat el.
„Cine ar fi ghicit că un serial TV realizat în Coreea, pentru coreeni, ar provoca o nebunie în America sau ar crește vânzările de adidași Vans cu aproape 8.000 % atunci când vor fi lansate pe Netflix?”, a spus Sarandos. „Aceasta este puterea povestirii coreene.”
Investiția: În 2016, Netflix a investit 700 de milioane de dolari în Coreea de Sud, iar în aprilie a acestui an, compania s-a angajat din nou să cheltuiască 2,5 miliarde de dolari în următorii patru ani pentru drame, filme și reality show-uri sud-coreene.
Investiția include colaborarea cu organizații locale pentru a pregăti tinerele talente – atât în fața cât și în spatele camerei. O organizație este Asociația de promovare a radioului din Coreea, care ajută studenții locali să câștige experiență în industria de producție.
„Între 2022 și 2025, unul din cinci titluri Netflix din Coreea va fi provenit de la un scriitor sau regizor începător”, a spus Sarandos. „Chiar ieri, am întâlnit 100 de studenți cu regizorul Park Chan-wook – toți viitori scenariști și regizori cu atât de mult potențial. Trebuie să investim în talentul lor colectiv ca industrie.”
Regiunea Asia-Pacific: Coreea de Sud a devenit unul dintre cei mai mari furnizori de emisiuni și filme Netflix, ajutând la adăugarea de abonamente globale din regiunea Asia-Pacific, care este cea mai rapidă și mai consistentă sursă de creștere a companiei.
Conflictul Netflix: Cu toate acestea, boom-ul a dus la conflictul companiei cu un operator de telefonie mobilă din Coreea de Sud SK Broadband din cauza taxelor de utilizare a rețelei.
În 2021, o instanță din Seul a decis că Netflix trebuie să efectueze o plată de restituire pentru creșterea intensă a traficului, dar Netflix face apel la decizie, argumentând că compania nu are obligația de a plăti taxe de utilizare a rețelei.
Facebook Comments