Lee Jung Jae și Lee Byung Hun duc sezonul 3 din „Squid Game” pe primul loc în lista celor mai urmărite seriale de pe Netflix, în 93 de țări, la doar o zi de la lansare – un record istoric pentru K-drame.
Așteptarea a meritat: Squid Game 3 a făcut istorie imediat după lansare, devenind cel mai vizionat serial Netflix din lume la doar 24 de ore de la apariție. Cu Lee Jung Jae și Lee Byung Hun în roluri principale, finalul exploziv al francizei coreene a ajuns pe locul 1 în nu mai puțin de 93 de țări, depășind toate recordurile stabilite de sezoanele anterioare și confirmând că fenomenul global „Squid Game” nu a spus încă ultimul cuvânt.
„Squid Game 3” a cucerit internetul imediat după lansarea sa pe platforma OTT, pe 27 iunie (vineri). Serialul a înregistrat un succes global fulgerător, intrând direct în top 10 al celor mai vizionate seriale Netflix în mai multe țări chiar în ziua premierei. Pe 28 iunie, a devenit cel mai bine clasat serial de pe platformă și, conform celor mai recente date de la FlixPatrol, este și cel mai rapid K-drama care a atins această performanță.
„Squid Game 3” – cel mai vizionat serial de pe Netflix pe 28 iunie
Thrillerul de supraviețuire cu Lee Jung Jae și Lee Byung Hun a început să atragă din nou atenția cu o săptămână înainte de lansarea celui de-al treilea și ultim sezon. Atunci, a reintrat discret în topul celor mai vizionate 10 seriale de pe Netflix. La doar o zi după lansarea pe platforma de streaming, sezonul 3 „Squid Game” a urcat fulgerător pe locul 1 în topul serialelor Netflix (atât în limba engleză, cât și non-engleză), în nu mai puțin de 93 de țări. Pe 29 iunie, și-a menținut poziția de lider.
Sub regia lui Hwang Dong Hyuk, serialul a făcut istorie, marcând cea mai rapidă și extinsă dominație globală reușită vreodată de un K-drama pe Netflix. Această realizare remarcabilă le-a depășit chiar și pe cele ale sezoanelor anterioare: sezonul 2 a ajuns pe primul loc în 80 de țări în primele 24 de ore. Acesta a rămas în top 3 pe parcursul lunilor decembrie 2024 – ianuarie 2025.
Sezonul 1, în schimb, a avut nevoie de aproape o săptămână pentru a ajunge pe locul 1, însă a rămas acolo mai bine de o lună. Așadar, cu fiecare sezon, „Squid Game” a atras un interes tot mai mare, atingând apogeul odată cu acest ultim sezon. Lansarea sezonului 3 a stârnit o adevărată frenezie pe rețelele de socializare, cu hashtaguri precum „Squid Game 3”, „Lee Jung Jae” și „Front Man” ajungând în trend pe X, TikTok și Google Trends.
Deși reacțiile publicului au fost mixte în privința unor scene și a finalului, popularitatea serialului a rămas neegalată. A obținut un scor de 8.0/10 pe IMDb și o rată de aprobare de 83% pe Rotten Tomatoes. În Asia, comunitățile de fani au fost în extaz, rețelele sociale fiind inundate de meme-uri și recenzii la doar câteva ore de la lansare. Pe valul acestui succes, a fost deja anunțată și o versiune americană a serialului.

Facebook Comments