„Culinary Class Wars” ocupă primul loc în clasamentul mondial, stârnind interesul întregii lumi pentru bucătăria coreeană

„Culinary Class Wars” pune față în față 100 de concurenți din diverse medii culinare – de la bucătari cu stele Michelin la bucătari de cantină școlară – într-un studio imens care poate găzdui până la 40 de profesioniști care gătesc simultan.

Câștigând popularitate în Coreea imediat după difuzarea sa, programul a devenit rapid serialul TV global nr. 1 în categoria non-engleză a Netflix.

În plus, s-a mai clasat pe primul loc și în Singapore Hong Kong și a intrat în top în alte 18 țări.

Recenziile internaționale sunt, de asemenea, elogioase, cu comentarii precum „Îmi place cum prezintă diversitatea bucătăriei coreene” și „Una dintre cele mai bune emisiuni culinare pe care le-am văzut vreodată”.

Popularitatea emisiunii a avut un impact și asupra restaurantelor bucătarilor prezentați. Aplicațiile de rezervare a restaurantelor au întocmit rapid liste cu restaurantele bucătarilor participanți, iar restaurantele populare sunt deja complet rezervate.

Unii spun chiar că emisiunea contribuie la „revigorarea industriei restaurantelor aflate în dificultate”.

Cu un total de 12 episoade care urmează să fie difuzate până pe 8 octombrie, interesul telespectatorilor continuă să crească.

SURSA

Pentru a nu rata noutățile din lumea K-Drama & K-POP, alătură-te grupului nostru de Facebook K Drama România sau abonează-te la canalul de YouTube unde vorbesc despre K-POP, K-Drama și cultura coreană. Ne puteți urmări și pe contul de Instagram sau Facebook.

Facebook Comments

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *