KBS va lansa o serie de programe noi în luna mai, de la un reality show de tip audiție K-pop, până la seriale de comedie romantică, precum și noul sezon al emisiunii muzicale „The Seasons”.
„(KBS) stagnează de ceva timp și nu a lansat programe noi. Acum, este timpul să facem din nou un salt înainte. Aș dori să prezint șase emisiuni, pregătite pentru un început ambițios”, a declarat Kim Dong-yoon, directorul general al diviziei de programare la KBS, în cadrul conferinței de presă, desfășurată la sediul din Seul.
Emisiunea „Synchro U”, care marchează prima colaborare a comediantului Yoo Jae-suk cu postul de televiziune în ultimii trei ani, va avea premiera pe 10 mai. Acesta va prezenta muzicieni de top care vor cânta alături de cover-uri create prin inteligenţă artificială. Un grup de membri ai distribuției, comedianții Yoo și Lee Yong-jin și cântăreții Yook Sung-jae, Karina, Hoshi și Lee Juck, trebuie apoi să ghicească care dintre piese este cea a artistului adevărat.
„Acest (show) este rezultatul unui proces îndelungat, de comunicare cu Yoo, în căutarea unui nou tip de spectacol de varietate”, a spus producătorul șef al emisiunii, Park Min-jung.
„Spectacolul prezintă o performanță creată de inteligență artificială… urmată de o performanță autentică a artiștilor din viața reală. Artiștii pot recrea performanța versiunii AI, dar AI nu poate imita artiștii adevărați, ceea ce va oferi divertisment paradoxal.”
Postul urmează să lanseze și primul său reality show de audiție K-pop din ultimii șase ani, intitulat „Make Mate 1”, de la „The Unit”. Viitorul show găzduit de Xiumin de la EXO, care va avea premiera pe 15 mai, aduce 36 de participanți internaționali să concureze în debutul lor ca grup. Producătorul-șef al emisiunii, Song Joon-young, a spus că echipa de producție a selectat artiști nereprezentați din iulie anul trecut și a început să antreneze participanții.
„Sistemul de antrenament K-pop se învârte în principal în jurul unor agenții de divertisment majore. Și dacă nu faci parte din acest sistem, ești adesea exclus de la oportunitățile de a debuta. Dar asta nu înseamnă că acestor oameni le lipsește talentul.”
KBS va lansa, de asemenea, un talk-show „2 Jangs 1 Verse”, în care gazdele Jang Sung-kyu și Jang Min-ho se întâlnesc cu oameni pe stradă pentru a le auzi poveștile de viață, pe 1 mai și „High-end Miser ”, în care vedete precum Lee Chan-won și Yang Se-chan oferă oaspeților soluții financiare, pe 21 mai.
Noul serial rom-com „Dare to Love Me”, care va începe difuzarea pe 13 mai, va urmări povestea de dragoste dintre un bărbat conservator, Shin Yoon-bok (Kim Myung-soo), dintr-o familie bine stabilită și un femeie optimistă, Kim Hong-do (Lee Yoo-young), care luptă cu dificultățile industriei modei în calitate de designer de modă aspirantă.
Serialul, bazat pe webtoon-ul cu același nume este regizat de Jang Yang-ho, care a lucrat anterior la serialul de succes „Mr. Queen” (2020) și „Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo” (2016).
Talk-show-ul muzical „The Seasons” și-a început noul sezon, vinerea trecută, cu producătorul-rapper Zico ca nouă gazdă. Spectacolul invită muzicieni din diverse genuri să vorbească sincer și să cânte pe platourile de filmare. Cântăreții Jay Park, AKMU și Lee Hyo-ri au fost gazdele anterioare.
Directorul general Han Kyung-cheon al diviziei de divertisment a KBS a remarcat că emisiunile viitoare sunt doar începutul, urmând să vină altele.
„Depunem eforturi pentru a ne diversifica de la media noastră de vârstă principală a spectatorilor, de peste 50 de ani. Am decis să fim mai îngăduitori în ceea ce privește evaluările de spectatori, cu zone în care populația mai tânără poate crește”, a spus Han.
„În a doua jumătate a anului, ne pregătim să lansăm încă trei sau patru programe, inclusiv o colaborare unică în stil audiție cu JYP și un talk show în stil documentar, cu mulți actori. Așa că ne așteptăm la mult interes pentru aceste emisiuni viitoare.”
Facebook Comments