Conținutul de divertisment coreean a fost în tendințe la nivel global în prima jumătate a anului 2023 cu ajutorul TikTok, iar platforma se așteaptă ca mai mult conținut coreean să fie popularizat în a doua jumătate a anului. Platforma a fost unul dintre factorii determinanți majori în popularizarea și răspândirea conținutului coreean, inclusiv K-pop, drama coreeană și webtoon-uri în ultimii ani.
Tendința nu va dispărea nicăieri prea curând. Într-un sondaj comandat de companie anul acesta, 66% dintre utilizatorii TikTok din regiunea Asia-Pacific au spus că K-wave – sau Hallyu – va rămâne la modă în viitorul apropiat.
Hashtag-urile legate de conținutul K și cele derivate din cuvintele coreene au cunoscut, de asemenea, o creștere a popularității. Hashtag-ul #Kpop, cu 400 de miliarde de vizualizări pe TikTok, a depășit hashtag-urile #pop, #rock, #hip-hop și pe cele legate de alte genuri muzicale tradiționale.
De asemenea, hashtag-ul #K-drama, cu 200 de miliarde de vizualizări, a avut vizionări semnificativ mai mari în comparație cu hashtag-ul #drama. Hashtag-urile #webtoon și #manhwa, de asemenea, au avut vizionări mai mari decât hashtag-ul #comics, arătând popularitatea globală a conținutului coreean pe TikTok, potrivit companiei.
„Utilizatorii TikTok din Statele Unite, Europa, America de Sud, Asia de Sud-Est și din întreaga lume au spus că TikTok este platforma pe care descoperă o varietate de conținut K și o platformă în care pot populariza și mai mult cultura K în țara lor”, a declarat Son Hyun-ho, directorul general al TikTok Coreea, în timpul conferinței de presă TikTok din 2023, care a avut loc la Seul.
TikTok este, de asemenea, o platformă care ajută la conectarea popularității conținutului coreean cu mărcile și produsele coreene, 92% dintre respondenții din Asia de Sud-Est la sondaj spunând că conținutul coreean de pe TikTok a dus la un interes mai mare pentru produsele și mărcile coreene.
„Intervievând creatorii de conținut [TikTok], mi s-a spus că oamenii au poftă de mâncare coreeană după ce vizionează drame coreene și sunt atrași de produsele de frumusețe coreene prin idolii K-pop”, a spus Son.
![Son Hyun-ho, directorul general al Global Business Solutions TikTok Coreea, vorbește la conferința de presă TikTok 2023 care a avut loc joi în districtul Yongsan, centrul Seulului [TIKTOK KOREA]](https://koreajoongangdaily.joins.com/data/photo/2023/07/27/e0d30c7c-744e-4737-9297-4871b66848a3.jpg)
TikTok, principala platformă de format scurt, a declarat că va continua să-și urmeze propriul drum, în ciuda concurenței din partea YouTube Shorts, Instagram Reels sau altele.
„Când lansăm noi funcții, nu ținem cont de caracteristicile pe care le au concurenții noștri. Caracteristici precum instrumentele de editare a textului și a fotografiilor TikTok sunt introduse pentru a satisface nevoile bazei noastre de utilizatori, nu să fie un instrument care să concureze cu alte platforme. “, a spus Son.
TikTok Text, introdus recent, este o caracteristică care permite utilizatorilor să posteze conținut bazat pe text pe TikTok, spre deosebire de conținutul orientat spre video pe care se baza anterior platforma.
În timp ce tendința de globalizare a conținutului coreean va continua, TikTok Korea a prezis că și conținutul străin va deveni viral în Coreea în curând.
„Cred că vom vedea o diversificare a conținutului cu un spectru și mai mare de tendințe în a doua jumătate a acestui an”, a declarat Jung Jae-hoon, șeful operațiunilor TikTok Korea.
„TikTok este o platformă globală și, în timp ce prima jumătate a anului 2023 a văzut conținut realizat în Coreea, cum ar fi conținutul legat de „The Glory”, care a devenit viral la nivel global, cred că tendințele de peste mări vor veni în Coreea și vor avea într-adevăr tendințe în a doua jumătate a acestui an. an.”
Continutul global creste, vom vedea, de asemenea, mai mult continut creat de utilizatorii coreeni pe alte plat