În datele publicate cu ocazia sărbătoririi celui de-al doilea an al serviciului de streaming în Coreea, Spotify a dezvăluit că țările care au ascultat K-Pop Hub în acești ani au fost India, Indonezia, Statele Unite, Japonia, Filipine, Malaezia, Mexic, Brazilia, Thailanda și Taiwan.
Spotify a dezvăluit, de asemenea, că K-Pop On, cel mai ascultat playlist de pe K-pop Hub, are 4,5 milioane de urmăritori și a înregistrat peste 700 de milioane de streamuri anul trecut, o creștere de 65% față de începutul lui 2021.
Serviciul de streaming a colaborat de asemenea și cu diverși artiști K-pop de când a fost lansat în Coreea.
Spotify Radar Korea – care oferă artiștilor emergenti resurse umane și financiare, suport editorial și promoții de marketing atât online, cât și offline – a colaborat cu grupul de fete Nmixx și artistul Sole. Programul K-hip-hop Rookies a susținut lansarea a cinci artiști hip-hop în ascensiune, iar proiectul Spotify Singles l-a prezentat pe Seungkwan din trupa de băieți Seventeen, artistul Sunmi și grupul de fete IVE în încercarea de a prezenta noi proiecte ale artiștilor.
Spotify, lansat la nivel global în 2008, este cunoscut drept cel mai mare serviciu de streaming muzical din întreaga lume. S-a lansat în Coreea pe 2 februarie 2021.
Facebook Comments