Ce este K-Pop? Ce este mainstream? Aceste întrebări și multe altele vor fi abordate de figuri-cheie din spatele scenei K-Pop, în noul documentar TVING, „K-Pop Generation”.
Într-un teaser pentru noul documentar dezvăluit pe 11 ianuarie, idolii K-Pop reprezentând diverse generații, inclusiv Yujin de la IVE, Leeteuk de la Super Junior, Minho de la SHINee, Doyoung de la NCT, TOMORROW x TOGETHER, Kim Chaewon de la LE SSERAFIM și alții, se deschid în legătură cu semnificația, statutul și viitorul K-Pop ca gen de divertisment global. Vedetelor li se alătură și experți din industrie precum CEO-ul SM Entertainment, Lee Sung Soo, CEO-ul RBW, Kim Do Hoon, textierul Seo Ji Eum, regizorul Sung Won Mo, reporterul Lim Hee Yoon și alții, preocupați nu doar să definească K-Pop-ul zilelor noastre, dar și să spună povești reale despre K-Pop și cum a ajuns la statutul său global de astăzi.
Posterul principal prezintă diverși artiști K-pop de la prima până la a patra generație într-un desen colorat. Posterul a fost produs de artistul Noh Sang Ho, care este familiar publicului pentru proiectul său de coperta albumului pentru Hyukoh. Noh Sang Ho a remarcat: „Nu numai că am intenționat să exprim atmosfera plăcută a K-pop-ului, dar am vrut și să exprim o lume plină de vitalitate și imprevizibilitate în care nimeni nu știe ce și cum se va întâmpla.”
Documentarul complet va cuprinde interviuri și episoade din culise cu mult mai multe vedete K-Pop decât cele menționate mai sus, inclusiv Sunmi, 2PM, Highlight, EXO’s Suho, MAMAMOO’s Hwa Sa, Stray Kids, ENHYPEN, IVE etc.
Un documentar care trebuie văzut pentru oricine este interesat de cultura populară globală, „K-Pop Generation” de la TVING va avea premiera pe 26 ianuarie.
Pentru a nu rata noutățile din lumea K-Drama & K-POP, alătură-te grupului nostru de Facebook K Drama România sau abonează-te la canalul de YouTube unde vorbesc despre K-POP, K-Drama și cultura coreană. Mă puteți urmări și pe contul de Instagram, unde recomand o mulțime de cărți de autori asiatici, sau despre cultura asiatică.
Facebook Comments