Noul reality show „Squid Game: The Challenge”, inspirat de serialul fenomen sud-coreean

Unul dintre cele mai mari premii în bani din istoria televiziunii este pus în joc în Squid Game: The Challenge, noul reality show de la Netflix, inspirat de serialul fenomen sud-coreean Squid Game.

În noul show, 456 de concurenți concurează într-o serie de jocuri tradiționale coreene, pentru copii dar reimaginate, pentru șansa de a câștiga 4,56 milioane de dolari. Când seria originală a ajuns pe ecrane în septembrie 2021, Squid Game a atras atenția întregii planete. O audiență globală a privit încântată cum sute de indivizi și-au pus viața în pericol în speranța de a câștiga un jackpot care le poate schimba viața.

Acum, competiția a devenit cât se poate de reală – un reality show, iar creatorii se confruntă cu provocări – nu în ultimul rând, cum să recreeze suspansul și tensiunea originalului, fără a-și ucide concurenții.

Concurenții joacă într-o lume complet izolată și captivantă pe toată durata competiției, forțându-i să se bazeze numai pe cei din jur și pe propria lor ingeniozitate dacă vor să supraviețuiască.

Squid Game: The Challenge a recrutat jucători din întreaga lume, dar experiența se desfășoară exclusiv în limba engleză, cu excepția câtorva simboluri semnificative din seria coreeană, cum ar fi versurile piesei emblematice „Red Light, Green Light” și fursecurile tip fagure dalgona.

Din fericire, jucătorii au acum un avantaj distinct față de personajele prezentate pe ecran în originalul de Lee Jung-jae și Jung Ho-yeon – toți au văzut spectacolul și, prin urmare, sunt familiarizați cu formatul competiției și cu jocurile în care au văzut. va fi obligat să joace.

Anticipând acest lucru – și că spectatorii de acasă vor fi în mod similar familiarizați cu ceea ce se află în magazin – Squid Game: The Challenge introduce o serie de surprize pentru concurenți pe parcurs, care îi va forța să rupă alianțele, să-și trădeze prietenii și să se descurce singuri dacă vor să câștige.

La începutul competiției sunt 456 de concurenți. Foto: Pete Dadds/Netflix

Urmând formula încercată și testată a reality show-urilor cu jocuri, acoperirea activităților de zi cu zi a jocului, dar și din timpul liber în uriașul complex unde se filmează, dar și discuțiile între concurenți sunt presărate cu interviuri prelungite unu-la-unu cu jucătorii, atât înainte, cât și după participarea la jocuri.

Învățăm despre trecutul, personalitățile lor, precum și despre strategiile lor de câștig.

Editat în așa fel încât să crească tensiunea și și să evidențieze momentele esențiale, spectacolul îndreaptă cu îndemânare atenția publicului către jucătorii principali de-a lungul fiecăruia dintre cele 10 episoade ale emisiunii.

Gardienii din „Squid Game: The Challenge” sezonul 1. Foto: Netflix

În mod inevitabil, apar eroi, răufăcători dar și victime și este imposibil să urmărești acțiunea desfășurându-se fără să te pui în poziția lor și, în cele din urmă, să strigi la ecran, în timp ce colectivul se micșorează rapid și brutal.

În timpul acestor interogații îndelungate cu o distribuție enormă de personaje anonime, personalitățile puternice ies rapid în prim-plan. Ca și în seria originală, concurenții sunt îmbrăcați în treninguri identice pe tot parcursul procedurii și sunt identificați numai prin numărul alocat.

Printre candidații de rang înalt se numără 432, un atlet arogant, fost jucător de fotbal, a cărui abordare ii polarizează curând pe mulți dintre cei din jurul lui.

Concurenți în „Squid Game: The Challenge” sezonul 1. Foto: Netflix

Duoul mamă și fiu 301 și 302 par neamenințători și dornici să-și facă prieteni, dar în curând legătura lor inseparabilă începe să-i facă pe alți indivizi neliniștiți.

Însușind un cuvânt coreean folosit în mod proeminent în emisiunea originală care înseamnă „prieten bun”, „Gașca Gganbu” creează o altă alianță puternică. Loialitatea și spiritul lor de lucru în echipă îi ajută pe membrii săi să treacă prin încercările și provocările zilnice, dar în curând începe să-i amenințe pe alți jucători.

A dezvălui orice detalii despre modul în care se desfășoară Squid Game: The Challenge ar fi să privăm publicul de ceea ce este o emisiune excepțional de bine concepută, cu adevărat captivantă.

Unul dintre jocurile din „Squid Game: The Challenge” sezonul 1. Foto: Netflix

Concurenții sunt forțați în mod repetat în situații în care sunt provocați să colaboreze cu tovarăși nou-găsiți, doar pentru a fi forțați să se întoarcă împotriva lor câteva momente mai târziu dacă doresc să avanseze în competiție.

Crearea de alianțe este esențială, dar atragerea prea multă atenție asupra propriei persoane ar putea fi tot ce este necesar pentru a fi selectat pentru eliminarea prematură.

Succesul Squid Game a fost un fenomen global fără precedent, aproape imposibil de repetat și chiar mai greu de realizat în mod intenționat.

Concurenții concurează pentru a câștiga marele premiu: peste 4,56 milioane USD. Foto: Netflix

Acestea fiind spuse, Squid Game: The Challenge se apropie impresionant de reproducerea experienței, împingând publicul într-o arenă elaborată și forțându-l să facă schimb de locuri cu cei de pe ecran și să se întrebe cât de departe ar fi pregătiți să meargă pentru o pușculiță uriașă plină de bani.

Squid Game: The Challenge începe difuzarea pe Netflix pe 22 noiembrie.

SURSA

Pentru a nu rata noutățile din lumea K-Drama & K-POP, alătură-te grupului nostru de Facebook K Drama România sau abonează-te la canalul de YouTube unde vorbesc despre K-POP, K-Drama și cultura coreană. Ne puteți urmări și pe contul de Instagram sau Facebook.

Facebook Comments

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *