„My Daughter Is a Zombie” cucerește box office-ul coreean și inimile publicului

Comedia neobișnuită „My Daughter Is a Zombie”, care spune povestea emoționantă și amuzantă a unui tată ce își protejează fiica transformată în zombie, a devenit surpriza cinematografică a verii în Coreea de Sud. Lansată pe 30 iulie, pelicula a atras în doar opt zile peste 2,37 milioane de spectatori, depășindu-și deja pragul de rentabilitate și pregătindu-se să detroneze blockbusterul anului. Cu umor, emoție autentică și o distribuție de top, filmul promite să rămână în fruntea box office-ului săptămâni la rând.

„My Daughter Is a Zombie” dă viață box office-ului de vară

„My Daughter Is a Zombie”, o comedie neconvențională despre un tată care își protejează fiica zombie, se dovedește a fi o surpriză la box office-ul sud-coreean.

De la lansarea din 30 iulie, filmul a atras peste 2,37 milioane de spectatori în doar opt zile, până pe 6 august, reprezentând peste 40% din vânzările de bilete la nivel național.

A depășit deja pragul de rentabilitate și este de așteptat să întreacă precedentul lider al încasărilor din acest an, „Mission: Impossible – The Final Reckoning”, care a avut 3,39 milioane de spectatori.

Bazat pe un webtoon de pe Naver, filmul este regizat de Pil Gam-seong, cunoscut pentru „Hostage: Missing Celebrity” și serialul Tving „A Bloody Lucky Day”.

Într-un interviu telefonic acordat joi, Pil a spus că nu s-a așteptat la un asemenea răspuns din partea publicului. „Chiar și după ce am văzut cifrele din prima zi, nu mi-a venit să cred. Un astfel de succes a apărut complet pe neașteptate”, a declarat acesta.

Spre deosebire de thrillerele sale întunecate anterioare, regizorul abordează acum o comedie de familie ușoară și plină de emoție. În locul unei atmosfere apocaliptice sumbre, „Fiica mea e zombie” oferă zâmbete blânde și teme legate de dragostea familială.

Pil, care crește la rândul său o fiică adolescentă precum Soo-ah (interpretată de Choi Yu-ri), a spus că a fost atras de întrebările centrale ale webtoon-ului: „Ce se întâmplă dacă persoana pe care o iubești cel mai mult devine zombie?” și „Poate un zombie să facă încă parte dintr-o familie?”.

Filmul urmează tiparul clasic al blockbusterelor coreene — începe cu râsete și se termină cu lacrimi — păstrând însă farmecul webtoon-ului original.

Regizorul a lucrat mult pentru a găsi tonul potrivit în scena de început cu mulțimea de zombi. „Am vrut să fie în același timp înfricoșător și amuzant, ca videoclipul ‘Thriller’ al lui Michael Jackson. Fiecare zombie are propria lui mică poveste”, a spus el, adăugând că în coloana sonoră se regăsesc omagii subtile.

Finalul diferă puțin de cel din webtoon, pentru a se potrivi mai bine genului comedie de familie. „Scenariul a avut acest final încă de la început, iar fiicei mele i-a plăcut. Asta mi-a dat încredere”, a explicat Pil.

O mare parte din succesul filmului se datorează distribuției, în special lui Jo Jung-suk, devenit o garanție pentru box office-ul de vară după succesele „Exit” (9,42 milioane de spectatori) și „Pilot” (4,71 milioane de spectatori) de anul trecut.

„Am avut încredere totală în Jo Jung-suk”, a spus regizorul. „Poate trece de la umor la emoție într-o clipă. E ca un instrument perfect acordat — fiecare notă este impecabilă. Ritmul lui e remarcabil.”

Partenerii săi de platou, Lee Jung-eun și Yoon Kyung-ho, strălucesc la rândul lor prin timing-ul lor comic impecabil.

O altă atracție este pisica Aeyongyi, personaj din webtoon, care se comportă ca un om. „Aeyongyi este esențială pentru identitatea filmului”, a spus Pil. „Am căutat în toată țara pisici tigrate portocalii și am selectat patru finaliste. Una s-a adaptat foarte bine pe platou, reducând atât timpul de filmare, cât și costurile CGI.”

Filmul a intrat acum în a doua săptămână de rulare, dar continuă să atragă peste 150.000 de spectatori în zilele din cursul săptămânii, semn al popularității sale constante. Este lăudat ca fiind un film pentru întreaga familie, ceea ce sugerează că va domina box office-ul de vară încă multe săptămâni.

„Când urc pe scenă pentru saluturi, văd adesea mai multe generații stând împreună”, a spus Pil. „Sper să devină un film la care familiile să poată râde și se bucura împreună, pentru prima dată după mult timp.”

SURSA

Pentru a nu rata noutățile din lumea K-Drama & K-POP, alătură-te grupului nostru de Facebook K Drama România unde mii de fani ai acestei culturi vorbesc despre K-POP, K-Drama, cultura coreană și asiatică. Ne puteți urmări și pe contul de Instagram sau Facebook.

Facebook Comments

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *