Superstarul K-pop Jennie a fost desemnată ambasadoare onorifică a turismului pentru Seul, într-o campanie globală care îmbină farmecul orașului cu carisma inconfundabilă a artistei. Cu videoclipuri spectaculoase, locuri emblematice și muzica sa în fundal, Jennie invită fanii din toată lumea să descopere Seulul „absolut” — vibrant, autentic și irezistibil.
Jennie de la Blackpink, numită ambasadoare onorifică a turismului pentru Seul
Jennie, membră a trupei Blackpink, a fost desemnată ambasadoare onorifică pentru promovarea turismului în Seul în acest an, au anunțat marți Guvernul Metropolitan din Seul și Organizația pentru Turism din Seul.

Un teaser al campaniei realizate împreună cu artista va fi lansat joi, la ora 14:00, pe YouTube.
Sub sloganul „Absolutely in Seoul” („Absolut în Seul”), campania va include două videoclipuri promoționale și un interviu.
Primul videoclip se intitulează „Daltokki”, cuvânt coreean care înseamnă „iepurele lunii”, o figură frecventă în folclorul asiatic. Jennie va apărea vizitând locuri turistice populare din Seul, precum Palatul Gyeongbok, Insula Nodeul și cartierul Seongsu-dong.
Al doilea videoclip, intitulat „Seoul City”, folosește piesa cu același nume de pe cel mai recent album al lui Jennie, „Ruby”.
Videoclipurile din această campanie vor fi difuzate pe panouri digitale și canale TV din întreaga lume, inclusiv în Statele Unite și Australia.
Jennie a cunoscut un succes comercial remarcabil cu primul ei album solo complet, „Ruby”, lansat în luna martie, care a urcat până pe locul 7 în topul Billboard 200.
SURSA

Facebook Comments