RIIZE, trendul în creștere din K-pop, prezentat în documentarul Bloomberg

RIIZE a captat atenția unei importante instituții media americane!

Pe 27 iulie, Bloomberg a publicat pe site-ul său un nou episod din seria de documentare „Bloomberg Originals”.

Episodul oferă o analiză a industriei K-pop, subliniind că „sute de concerte, mii de artiști și milioane de fani au transformat K-pop într-o industrie de 9,3 miliarde de dolari”.

RIIZE a fost prezentat ca un artist K-pop cu potențial global. Documentarul a prezentat practica lor coregrafică, filmări din videoclipuri, interpretări de piese noi și scene din interviuri.

Echipa „Bloomberg Originals” a vizitat primul turneu de concerte al RIIZE, „RIIZING DAY”, care a avut loc în Los Angeles în luna mai a anului trecut. Documentarul acoperă diverse aspecte, inclusiv procesul de pregătire, spectacolele de pe scenă, momentele din culise și chiar poveștile fanilor, cunoscuți sub numele de BRIIZE, care s-au adunat la fața locului.

Directorii executivi ai SM Wizard Production, Kim Hyung-Kook și Lee Sang-Min, și-au făcut de asemenea apariția, oferind informații despre producția muzicală și strategia globală a RIIZE.

Selina Ong, Spotify’s Global Head, a comentat despre RIIZE, declarând: „Artiști precum RIIZE înțeleg stilurile care rezonează cu publicul tânăr și le exprimă prin muzica lor”.

Între timp, RIIZE își va face debutul în Japonia pe 5 septembrie cu lansarea primului single, „Lucky”.

SURSA

Pentru a nu rata noutățile din lumea K-Drama & K-POP, alătură-te grupului nostru de Facebook K Drama România sau abonează-te la canalul de YouTube unde vorbesc despre K-POP, K-Drama și cultura coreană. Ne puteți urmări și pe contul de Instagram sau Facebook.

Facebook Comments

About the author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *