RIIZE a captat atenția unei importante instituții media americane!

Pe 27 iulie, Bloomberg a publicat pe site-ul său un nou episod din seria de documentare „Bloomberg Originals”.
Episodul oferă o analiză a industriei K-pop, subliniind că „sute de concerte, mii de artiști și milioane de fani au transformat K-pop într-o industrie de 9,3 miliarde de dolari”.
RIIZE a fost prezentat ca un artist K-pop cu potențial global. Documentarul a prezentat practica lor coregrafică, filmări din videoclipuri, interpretări de piese noi și scene din interviuri.
Echipa „Bloomberg Originals” a vizitat primul turneu de concerte al RIIZE, „RIIZING DAY”, care a avut loc în Los Angeles în luna mai a anului trecut. Documentarul acoperă diverse aspecte, inclusiv procesul de pregătire, spectacolele de pe scenă, momentele din culise și chiar poveștile fanilor, cunoscuți sub numele de BRIIZE, care s-au adunat la fața locului.
Directorii executivi ai SM Wizard Production, Kim Hyung-Kook și Lee Sang-Min, și-au făcut de asemenea apariția, oferind informații despre producția muzicală și strategia globală a RIIZE.
Selina Ong, Spotify’s Global Head, a comentat despre RIIZE, declarând: „Artiști precum RIIZE înțeleg stilurile care rezonează cu publicul tânăr și le exprimă prin muzica lor”.
Între timp, RIIZE își va face debutul în Japonia pe 5 septembrie cu lansarea primului single, „Lucky”.
Facebook Comments